Pages

kepulangan @ kepergian

                                  Assalamualaikum.Salam sejahtera kepada pembaca yang disayangi .Sebenarnye tujuan saya menaip pst terbaru ini
   
1. Bosan            
2.Tak ada kerja
3. Bosan dah main sangat
4. Bosan untuk belajar
5. Tak ada mood nak buat benda lain selain menaip
(Nak layan Facebook  Lagi lah tak )

Okeylah kitamulakan dulu untuk tajuk kepulangan

                                                    kepulangan


Kisah kepulanagan sebenarnya kepulangan kakak yang tercinta di suatu tempat yang agak jauh .... Bukan agak tapi memeang !!!!!! Adakalanya rindu dekat dia . Smapai termimpi - mimpi kottttt.... hehehehe
Sedihlah rindu dekat kakak merah kakak yang tercintaaa tuhhh . Kepulangannya adalah padaesok hari iaitu pada hari Selasa ( 27/11/12)  . Saya yakin pembaca tentu tahu bila kan lagi-lagi kalu pembacanya Kak Merah kita hahaha . Waktu bila...... Pagi ke...... Petang ke ...... Malam ke...... Itu takpenting !
Kalau nak tahu kebenarannya hang ken awat 'DONO' Hehe jadi jahat sekejap yerrrkkk(Alah bukan selalu)   

                                                      
Kita cerita yang kepergian pulah ehhh 

Okeylah kita sambung cerita Kepergian (Tenganh Sedih ) 

                                                             kepergian

Inilah cerita tantang kepergian kakak tercinta juga. Haih .... Sedih sedih ... Kenapa lah semua orang nak pergi kesanalah kesini lah ... Tak ingat dah ke tentang owang yang sayang kan dia kat sini ... Tapi tak apa sebab dia ada sebab yang munasabah... Diaorang pergi sana sebab nak belajar nanti esok hari saya juga mungkin akan belajar jauh .... InsyaAllah! Kalau ada rezeki dapatlah belajar dekat Oversea .... Hehe teringin jugak sebab tengok akak yang dah besar panjang tuhpergi belajar sana ada ladang strawberi lah ,Koala bear lah ........... Uih seronok tuh ...Aik macam tak patut je cakap pasal tuh Ok ok tukar topik ... Pergi ke tajuk yang sebenarnya ...

          Alahai sedih nya bila kakak yang tercinta kita kak ngah yang diberi gelaran 'ANGAH' pergi huhu so sadddd   
                                                   
                                        
Janganlah pergi!!!!!!!! Sob sob MUmmy !!!!!!!!!!! Takpe nanti angah baliklah bulan satu ..... Nanti bila dia dua- dua dah balik boleh lah nak peluk puas-puas... hehe 
okeylah nanti kita sambung lagi..... 

( segala gambar daripada google)
  
Oklah asslamualaikum 
Kita jumpa lagi dalam entry yang laenn 
(ehh entry ehhh ) :)

                                                 

1 comment: